Monday, April 25, 2011

hunting season!

setelah sekian lama memburu di loken & kedai barang2 terpakai ("sampah" yg masih boleh diguna pakai..) di sekitar ipoh.. akhirnya!!! pemburuan yg. sangat2 berbaloi dan tidak memerlukan kos yg tinggi.. kadang2 tu dgn hanya berbekalkan wang saku sebanyak RM10 pun, kita boleh dpt barang2 yg amat2 berharga.. cuma kena rajin sikit la.. sbb nk mencari dan memunggah barang2 terpakai ni bukan satu kerja yg mudah.tambah2 lg dgn. keadaan & suasana "port" yg penuh dgn. habuk & debu, silap2 boleh dpt. penyakit.. apepun, mission accomplished! and there's more mission to come! \m/

Ace Tone Fuzz Master FM-2 (60's Japanese Vintage Fuzz Effect Pedal)

Playstation 2 (fat version console with complete set)

4 comments:

Asang Da Condemnedemotion said...

brapa ko abes beli bende ni? Tak kan Rm10 je kot.hahaha

kujoy said...

xderla rm10 asang.. tu kalau kadang2 ada luck kan, barang harga rm10 pun bleh dpt.. tp barang2 ni aku dpt bwh rm100 ;)

Asang Da Condemnedemotion said...

pergh~ tak habis Rm100 beli PS2 ngan effect pedal.barang rare plak tu.ni aku rase nk pegi LOKen IPOH! woah!

kujoy said...

kena rajin turun sini la asang.. kalau sekali je agak payah nk jumpa brg yg ko nk cari.. mcm effect pedal ngan ps2 mmg agak payah nk jumpa.. tu pun luck aku setelah sekian lama memburu.. hehe.. ;p